13 april 2014

In The Zone

Skämt å sido...   Men har några bra resultat i bagaget så här på försäsongen!

Vinst i H30 dom 3 senaste tävlingarna och där blev det även en 2:a plats totalt med en missad deltävling så det måste ju va godkänt..

Idag bjöd Spårvägen på en fin bana ute i Hellasområdet, ett långt varv som tog ca 18 min / v..
Micke F drog iväg som en avlöning direkt och sen kom hydet, jag kom lite väl långt ner i klungan när stigen började så det blev lite kaosartat direkt..
Sen hittade jag Jeppes hjul och bet mig fast i två varv innan snöret gick av.. Hade sällskap av Världsmästar Tommy som droppade av på sista varvet (vet ej varför) sen var det bara jag och en Trosacyklist kvar som gjorde upp om segern i H30.

Totalresultat finns HÄR

Skoj med massa kamerafolk i skogen, har ni några bilder på mig så är det bara att hojta till :)
mikael.kippila at gmail.com

I morgon blir det jobbpendling för att rulla ur benen efter en dubbelrejshelg!

                         

                      Stort tack till alla samarbetspartners som hjälper till , ni vet vilka ni är!


Photocred http://jeppman88.blogspot.se/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar