16 december 2014

Jobbpendlat & Fix

Va lite halt utan dubbdäck i morse när jag rullade hemifrån 05:30..
När jag kom bort mot Sollentuna så hade dom varit ute och saltat cykelbanan och vid Stinsen mötte jag en traktor med sop/salt kärran påkopplad, grymt bra jobbat och tummen upp till kommunerna som satsar på bra cykelbanor!

Till hemvägen hade jag krängt på dubbdäck fram så det skulle kännas lite tryggare, dock drog jag på mig en punka och det blev stressigt för att hinna hem då Malin skulle iväg på sin träning!

Har mekat lite med cykeln inför morgondagens final i Norrort Lightbulb, nytt batteri till lampan på styret ska göra susen.. Hoppas benen är lite piggare än under dagens pendling, har blivit 4 dagar på raken med träning och avslutar femte ett rejs i morgon Pepp pepp!!

Bikeprepp
57kg Foot Love



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar