29 januari 2015

Trogen samarbetspartner under 2015

Det är med en stor ära och stolthet som jag kan presentera ett fortsatt samarbete med GripGrab 
och deras Local Hero program under 2015!
Jag kommer således fortsätta  att vara kittad med kvalités produkter från topp till tå!

Just nu under "vintern" använder jag lobster handsken som heter Nordic som är grymt varm och skön när termometern visar under nollan...
Vid pendlingen när det är lite varmare kör jag med Hurricane som funkar perfekt i alla väder, en timme i snöslask i tisdags var inga problem för Hurricane  :)

Till våren kommer jag även att testa lite specifika XC handskar och Arm / Benvärmare, vi får inte heller glömma deras helt sjukt sköna strumpor som jag även använder när jag inte cyklar..

#Neverloseyourgrip #localhero






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar