28 mars 2015

Keps Cup Täby

Idag så packade jag in Vilgot och Farsan i bilen för att ta oss ut till Täby kepsen.
Bra väder och en fin. teknisk och jobbig bana skulle köras 6 v för oss i Senior, normalt kör jag ju i H30 men det är ju bra träning att få det extra varvet som körs i Senior.
Starten gick och det skruvades upp ett högt tempo från början och benen svarade mycket bättre än förra helgen, inte perfekt men helt klart åt rätt håll..
Tuggade Jeppes bakhjul i några varv innan jag fick släppa och köra i mitt eget tempo, blev lite mosig på slutet men höll min placering i mål som 7:a.

Helt klart ett fall framåt från förra helgen!
Alla bilder finns Här

I morgon laddar vi för Keps #4 ute i Flottsbro



Foto:Jonas Larsson

Foto:Jonas Larsson



Prel. resultat:

H senior
1Calle FribergJärfälla CK52:18
2Mikael Flockhart54:33
3Henrik SparrCk Ceres55:13
4Viliam OlssonMTB Täby56:49
5Gunnar TöjrenCKN58:07
6Jesper AnderssonTeam Corratec Sweden59:02
7Mikael KippiläJärfälla CK1:00:33
8Tommy OlssonIFK Sala1:00:55
9Johan NorlinCKN1:01:58
10Magnus BaerMTB Täby1:03:41
DNFStefan DahlCykloteket RT
DNFJohan GustavssonSpårvägen CK 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar