24 maj 2015

MTB-Distans med nytt sällskap

Inte för att jag inte känner grabbarna i fråga men det var första gången vi körde ett träningspass tillsammans.
Det var Martin & Marcus jag mötte upp 08:30 i Sumpan, jag skulle guida lite stigar på norrort.
Det var ju riktigt kanonväder, typ första dagen det här året med kort-kort utan att ens fundera på att ha på sig något varmare..
Vi styrde ut mor Viksjö (mina nya kvarter) vidare mot Bruket där vi la några Whips på dirtbanan samt klättrade upp för rodelbanan för att visa Martin lite norrorts %
Sen blev det Kallhäll, tvärsa i skogen via Ängsjö och sedan vände vi hemåt via Eds kyrka och Bisslingegolfen.
Vi hade alla lite tider att passa så det blev grusvägsrally där Marcus aka Loket drog mig och Martin till Bögsgård där vi drog en kaffe och kanelbulle ( tack Martin I owe U one)
Hemma igen efter 3:20 på klockan!

Nu är det viloläge och veckan blir nog ganska lugn träningsmässigt då vi får tillgång till huset på torsdag och flyttlasset går på Söndag..




1 kommentar:

  1. Mycket nöjd, strålande guidning och tack för vädret som inte gjorde det hela sämre ;) lycka till med allt nu så ses vi när ni landat i nya boendet :)

    SvaraRadera