10 juli 2015

Vilodag med Fullt ös

Vilodag idag och i morse när jag klev upp och kikade på min eminenta regnmätare visade det 30mm och det är på under ett dygn...  Sjukt mycket det har regnat nu!
Efter intag av frukost så drog jag och Vilgot till Fredrik på Carlaproshop för att snacka lite skit och hämta mina nya Maxxis däck.
2 st Tread Lite 2,10 TR 560g som ska vara motsvarigheten till  Schwalbes Thunder Burt
1st  Ikon 2,10 TR 560g
Efter det blev det en lunch på Stinsen och sedan någon timmes bus i lekhörnan innan vi åkte och plockade upp Malin från jobbet och styrde vidare till ICA Maxi..
Nu är det lugnt hemma och jag smygkikar på dagens etapp av Touren som är inspelad på Tivon..

I morgon ska jag klämma några intervaller och på söndag vankas det TT hos Jimmie Furunäs nere i Mariefred, Perfekt check av gubbe och material inför SM kommande helg!




Tread Lite



IKON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar