13 augusti 2015

Cykelvasan Start eller DNS?

Just nu kämpar jag och min kropp mot ett halsont jag haft sedan i måndags, veckans träningsplan gick i stöpet och nu handlar det bara om att bli frisk så jag kan stå på startlinjen på lördag!
Är absolut inte däckad men med halsont så riskerar jag ingenting och då blir det DNS, nu känns det dock bättre och morgondagen får bestämma hur det blir.
Har bombat kroppen med alla huskurer som finns , whisky, vitlök och ingefära samt en daglig dos av Coldzyme :)

Vi åker upp hela familjen idag vid lunch och det ska hur som helst bli en skön weekend i Sälen!

Om det blir start har jag i alla fall löst det med uppvärmning då jag tar med mig min cyclocross som Malin tar med ner till start så jag kan värma upp ordentligt samtidigt, då kan jag lägga tävlingscykeln i startfållan!  (Tack Älskling för att du ställer upp)


38T Klinga monterad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar