21 september 2015

Vad gjorde jag i helgen då??


Har varit fullt upp med olika saker så något bloggande har jag inte hunnit med, men sociala medier så som instagram och twitter hinner jag med att uppdatera :)

Lördagen bjöd på en dag med sandlådelek, veckohandling och hämtning av golv. Kvällen avslutades med ett pass Tabata intervaller..
Söndagen bjöd på Kompiscross ute i Täby / Skavlöten, Robin H hade dragit upp en trevlig slinga med sugande gräspartier och några "löphinder" som bunnyhoppades. Stort startfält och riktigt skoj med
 5 tjejer på startlinjen!

Jag cyklade ut och hem för att få lite timmar på cykeln, väl på plats var det bara att kötta på i ca 40 minuter på tröskelpuls :)
Vann gjorde Per Strömblad före Hasse M, Anders N, Robin, Peter L, Jimmy B, Peter E.J och jag på en  8:e plats i en spurtduell mot Peter som han knep..

Söndagskvällen spenderades med att lägga ekparkett i ett av rummen dvs träningsrummet :)







Foto: Thomas Ekström / FB










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar